Uwaga Studenci - jednorazowa zmiana terminu konsultacji! Konsultacje D. Janiszewskiej z dnia 30.04.2018 r., godz. 9.30-11.00, pok. 315A zostały przeniesione na 26.04.2018r. na godz. 13.30-15.00, pok. 315A.
Badania profilaktyczne wyznaczone w dniach 19.04.2018 r. i 26.04.2018 r. Z PRZYCZYN LOSOWYCH NIE ODBĘDĄ SIĘ
Wydział Nauk Ekonomicznych informuje, iż od dnia 15 marca 2018 r. dla studentów  studiów stacjonarnych WNE są wykonywane obowiązkowe badania profilaktyczne, zgodnie  z poniższym harmonogramem:

  1. 29.03.2018 r. sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Zarządzanie III rok, I stopnia
  • Finanse i Rachunkowość III rok, spec. FiRBiZU
  • Ekonomia I rok II stopnia spec. GPiS, FiPP
  1. 05.04.2018 r. sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Ekonomia II rok, I stopnia
  • Zarządzanie II rok, I stopnia
  • Zarządzanie II rok II stopnia spec. ZU
  1. 12.04.2018 r. sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Turystyka i Rekreacja II rok, I stopnia
  • Ekonomia II rok II stopnia spec. EM, GPiS
  1. 19.04.2018 r. . sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Turystyka i Rekreacja I rok, I stopnia
  • Ekonomia I rok II stopnia, spec. EM
  • Ekonomia II rok II stopnia, spec. FiPP
  • Zarządzanie I rok II stopnia spec. ZU
  1. 26.04.2018 r. sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Zarządzanie II rok II stopnia spec. ZwMiŚP
  • Finanse i Rachunkowość III rok I stopnia spec. FiRP
  • Finanse i Rachunkowość III rok I stopnia spec. FiRST
  1. 10.05.2018 r. sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Finanse i Rachunkowość II rok I stopnia
  • Zarządzanie I rok II stopnia spec. ZZL
  • Zarządzanie III rok I stopnia ZM
  • Zarządzanie II rok II stopnia spec. ZZL
  • Zarządzanie II rok II stopnia spec. BM
  1. 17.05.2018 r. sala 603A godz. 8:00 – 10:30
  • Finanse i Rachunkowość I rok I stopnia
Szanowni Państwo,

Warszawski Instytut Bankowości wraz z Fundacją Krajowej Izby Rozliczeniowej na rzecz Rozwoju Cyfryzacji Cyberium, realizuje ogólnopolski program edukacyjny Bankowcy dla Edukacji poświęcony rozwojowi gospodarki elektronicznej i cyberbezpieczeństwu w ramach, którego prowadzony jest projekt „Otwarte usługi bankowe”.

Celem projektu jest rozwój kompetencji cyfrowych i kształtowanie właściwych postaw oraz nawyków poszczególnych grup docelowych (dzieci, młodzieży, studentów, pracowników sektora bankowego oraz seniorów) wobec rozwoju gospodarki elektronicznej, elektronicznych usług finansowych oraz nowoczesnych i bezgotówkowych form płatności. Projekt został przygotowany tak aby odpowiadać na bieżące potrzeby i oczekiwania kolejnych pokoleń Polaków związane z dynamicznym rozwojem technologicznym oraz zapotrzebowaniem rynku na bardziej świadomych i wykwalifikowanych pracowników sektora finansowego.

Finanse i Rachunkowość I stopień – sobota 21.04.2018, godz. 9:45, sala 604A
  • Finanse i rachunkowość przedsiębiorstwa – kierownik: dr  Agnieszka Strzelecka
  • Finanse i rachunkowość samorządu terytorialnego – kierownik: prof. dr hab. Jolanta Kondratowicz-Pozorska
  • Finanse i rachunkowość banku i zakładu ubezpieczeń – kierownik: dr Agnieszka Kurdyś-Kujawska
  • Podatki  i doradztwo podatkowe – kierownik: dr Rafał Rosiński
Zarządzanie I stopień –  sobota 21.04.2018, godz. 9:45, sala 522A
  • Biznes turystyczny – kierownik: prof.  dr hab. Jacek Borzyszkowski/ dr Grzegorz Kwiatkowski
  • Zarządzanie marketingowe – kierownik: prof. nadzw. dr hab. Włodzimierz Deluga
  • Zarządzanie projektami – kierownik: prof. zw. dr hab. Eugeniusz Michalski
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem – kierownik: prof. zw. dr hab. Eugeniusz Michalski
Powtarzanie przedmiotu "Ekonometria" odbywać się będzie zgodnie z planem w wyznaczonych terminach (27.03; 10.04; 24.04; 08.05; 22.05).
AGH International Student Konference: Knowledge, Technology and Society
10-12 października 2018 r., Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONFERENCJI AGH ISC 2018

Idea konferencji AGH ISC 2018
Konferencja AGH ISC 2018 kierowana jest do studentów I i II stopnia zaangażowanych w szeroko rozumianą działalność badawczą i naukową (a także do ich opiekunów naukowych, promotorów i mentorów). Udział w konferencji daje możliwość zaprezentowania dotychczasowych osiągnięć naukowych i badawczych na forum międzynarodowym, wymiany wiedzy ze studentami i pracownikami innych uczelni, nawiązania współpracy przy realizacji wspólnych projektów, a także do poznania Krakowa - malowniczej stolicy Małopolski. Artykuły uczestników Konferencji, po uzyskaniu pozytywnych recenzji, zostaną opublikowane w monografii naukowej (punktowanej wg MNiSW) lub w międzynarodowym czasopiśmie naukowym typu Open Access przesyłanym do indeksowania w Web of Science Conference Proceedings Citation Index (CPCI).

Więcej szczegółow znajdą Państwo na stronie internetowej konferencji: WWW.ISC.AGH.EDU.PL, a także na profilu Facebook: WWW.FACEBOOK.COM/ISC.AGH. Zapraszamy równiez do kontaktu za pośrednictwem poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
11
Fotorelacja z Dnia Otwartego - 8 marca 2018 - pozostałe zdjęcia
Darmowy film edukacyjny - atak epilepsji (padaczki):
Oddział Zachodniopomorski PFRON w Szczecinie informuje o możliwości składania wniosków o dofinansowanie kosztów nauki w ramach programu Aktywny samorząd-Moduł II

Termin zakończenia przyjmowania wniosków w 2018 r.:
- 30 marca 2018 r. (wnioski dotyczące roku akademickiego 2017/2018),
- 10 października 2018 r. ( dla wniosków dot. roku akademickiego 2018/19).

Więcej informacji o pomocy w Module II znajdą Państwo na stronach: www.pfron.org.pl Menu: o Funduszu → Programy i zadania PFRON → Programy i zadania realizowane obecnie → Aktywny samorząd.

Realizatorem programu w Szczecinie jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Dział Pomocy Osobom Niepełnosprawnym ul. Abramowskiego 19, 71-104 Szczecin, tel. 91-46-46-150, 91-46-46-151.
Na prośbę studenta będą wystawiane faktury tylko dla osób fizycznych.
Studenci powtarzający ostatni semestr zobowiązani są do złożenia w Dziekanacie następujących dokumentów:

1. Umowy o usługach edukacyjnych w 2 egzemplarzach (wzór umowy w gablocie przy Dziekanacie pokój 123A). Umowa znajduje się na stronie USOSweb.
2. Podania o wznowienie studiów wraz z indeksem
3. Opinii promotora

Uwaga studenci niestacjonarni
Deklaracje dotyczące płatności za usługi edukacyjne na raty można składać w pokoju 122A i 123A do dnia 06.02.2018 r.
STUDIA STACJONARNE

Ekonomia II stopień 1 rok, semestr 2
  • Ekonomia menedżerska
  • Finanse i polityka pieniężna
  • Gospodarka publiczna i samorządowa
Zarządzanie II stopień 1 rok, semestr 2
  • Zarządzanie usługami
  • Zarzadzanie zasobami ludzkimi
STUDIA NIESTACJONARNE

Ekonomia II stopień 1 rok, semestr 2
  • Finanse i polityka pieniężna
  • Gospodarka publiczna i samorządowa
Zarządzanie II stopień 1 rok, semestr 2
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie MSP
14 grudnia 2017 Pan Krzysztof Burzyński z Konwentu Przedsiębiorców WNE przeprowadził na zajęciach z Gier Biznesowych grę rekrutacyjną połączoną  z testowaniem wersji gry dotyczącej czynników podejmowania decyzji.

Studenci Zarządzanie po raz drugi mieli możliwość sprawdzenia swych umiejętności rozgrywania gier biznesowych spoza programu ujętego w USOSie PK.  Studenci podejmowali decyzje podczas gry na poziomie podstawowym i wyższym (sytuacyjnym), osiągając naprawdę świetne wyniki.

Dziękujemy przedstawicielowi biznesu za zaangażowanie w pracę ze studentami!

Sprawozdanie sporządziła: Alina Oczachowska

Galeria zdjęć
Studenci I-go roku zobowiązani są do złożenia w Dziekanacie następujących dokumentów:

1. Umowy o usługach edukacyjnych w 2 egzemplarzach (wzór umowy w gablocie przy Dziekanacie pokój 123A). Umowa znajduje się na stronie USOSweb.
2. Zlecenia o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej.
3. Uregulowanie opłaty w kwocie 21,00 zł. (legitymacja i indeks) na swoje indywidualne konto.

Informacja o wydaniu indeksów będzie podana w późniejszym terminie.
Termin składania wniosków o przyznanie stypendium socjalnego i stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych upływa dla studentów rozpoczynających studia od semestru zimowego - 20.10.2017 r., a dla studentów rozpoczynających studia od semestru letniego - 20.03.2018 r.

Natomiast termin składania wniosków o przyznanie stypendium rektora dla najlepszych studentów upływa na semestr zimowy - 05.11.2017 r., a na semestr letni 05.04.2018 r.

W przypadku złożenia wniosku po upływie ww. terminów student otrzymuje świadczenia pomocy materialnej od miesiąca, w którym złożył komplet dokumentów pod warunkiem, że uczelnia posiada środki finansowe.

Informacje szczegółowe i załączniki na stronie: http://tu.koszalin.pl/kat/267

Oddział Zachodniopomorski PFRON w Szczecinie informuje, że można składać wnioski w Module II o dofinansowanie kosztów nauki w ramach programu Aktywny samorząd.

Więcej informacji o pomocy w Module II znajdą Państwo pod adresem: http://www.pfron.org.pl/pl/studenci

oraz na stronie: www.koszalin.pl/pl/news/aktywny-samorzad

logo PFRON 2011 r

W dniu 23 marca 2017r. na naszym Wydziale Pan Krzysztof Burzyński z grona przedsiębiorców Konwentu WNE przeprowadził wykład połączony z testowaniem gry rekrutującej. Wykład dotyczył zachowań pracowników o różnym rodzaju temperamentu. Grupy uczestniczące w grze były bardzo zainteresowane i chciały rozgrywać grę na różnych poziomach sytuacyjnych.

Galeria zdjęć
spar stipendium

Szanowna Studenci,

otrzymaliśmy od dyrektorem Fundacji European Funding Guide (www.european-funding-guide.eu) prośbę o rozpropagowanie informacji o możliwości uczestnictwa studentów WNE w programie stypendialnym Fundacji. Program stypendialny skierowany jest do wszystkich studentów. Fundacja EFG stworzyła program stypendialny dla studentów, którzy efektywnie studiują, pomimo małego budżetu.

Więcej informacji o stypendium znajdziecie Państwo na stronie:
https://www.mojekupony.pl/stypendium

Z poważaniem
dr Kamila Radlińska
Prodziekan ds. studenckich

KW
Szanowni Studenci kierunku Ekonomia

Proszę wszystkich Studentów kierunku Ekonomia o udział w pilotażowym badaniu Zintegrowanego modelu kształcenia się przez całe życie na uczelniach wyższych KNOWLEDGE@WORK. Celem projektu jest ukształtowanie u słuchaczy wysokiego poziomu kompetencji miękkich pożądanych na współczesnym rynku pracy. Zgodnie z wnioskami ujętymi w raporcie PARP „Foresight kadr nowoczesnej gospodarki” niezależnie od sektora gospodarki kadra pracownicza i menedżerska powinna oprócz wiedzy specjalistycznej posiadać wykształcone kompetencje kluczowe m.in. Pracę w zespole, Komunikację interpersonalną oraz Kreatywność.

Wydział chciałby dokonać diagnozy Państwa kompetencji, po to aby ewentualnie dokonać dostosowania programu kształcenia do Państwa potrzeb.

Liczę na Państwa zaangażowanie i pełne uczestnictwo.

Z poważaniem

Kamila Radlińska
Prodziekan ds. studenckich

W związku z powyższym proszę o wykonanie zadań według instrukcji.
Krok 1. Zarejestrować się w systemie K@W na stronie internetowej (http://katw.tu.koszalin.pl)
Krok 2. Do rejestracji proszę użyć własnych danych.

WAŻNE!
Przy rejestracji proszę o przyporządkowanie własnej osoby według następującego klucza:
- Studenci kierunku Ekonomia studiów stacjonarnych stopnia I i stopnia II zapisują – E1
- Studenci kierunku Ekonomia studiów niestacjonarnych stopnia I i stopnia II zapisują – E2
(rejestracji proszę dokonać do dnia 31.03.2017r.)

Krok 3. Dnia 01.04.2017r. brokerzy edukacyjni załączą na Państwa kontach materiały e-learningowe do nauki. Załączone materiały należy przeczytać i po zakończeniu rozwiązać test- osobno dla poszczególnych kompetencji.

Test należy rozwiązać do 30.04.2017r. Informacje o rezultatach testu będą widoczne na Państwa kontach.

Krok 4. Dnia 01.06.2017r. o godz. 15.00 w Biurze Dziekana WNE odbędzie się uroczyste rozdanie Zaświadczeń KNOWLEDGE@WORK Zintegrowanego modelu kształcenia się przez całe życie na uczelniach wyższych.

W razie pytań informacji udzielają brokerzy edukacyjni Pani dr Aneta Kisiel (konsultacje czw. 16.45- 17.30 pokój 505A lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) oraz Pani dr Weronika Toszewska- Czerniej (konsultacje wt. 11.45- 12.45 pokój 526A lub mailowa: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Platforma Knowledge at Work

Akademia EFC to inicjatywa Europejskiego Kongresu Finansowego skierowana do studentów i młodych absolwentów. Motywuje i inspiruje do podejmowania wyzwań oraz aktywnego kształtowania kariery zawodowej. Buduje świadomość, że rozwijanie indywidualnych kompetencji przyczynia się do rozwoju gospodarczego i społecznego własnego kraju oraz Europy. Celem Akademii EFC jest także ułatwienie kontaktu z atrakcyjnymi potencjalnymi pracodawcami.

Szczegóły dostępne na stronie https://www.akademiaefc.pl/
W imieniu firmy Coloplast Global pragnę zaprosić Państwa do aplikacji w programach stażowych.
Firma Coloplast Global organizuje 3-letnie programy stażowe dla osób, które ukończyły studia do 12 miesięcy lub są na ostatnim roku studiów. Pierwsze 18 miesięcy to staż w Centrum Biznesowym w Szczecinie, kolejne 18 miesięcy to staż w Danii.

Poniżej link do ważnych informacji:
http://www.coloplastglobalcareerchallenge.com/choose-your-path.html
Zastanawiasz się, jak to jest prowadzić biznes? Chcesz zacząć, ale się boisz? Nie masz środków? Uważasz, że w grupie byłoby raźniej, ale jakoś nikt nic nie proponuje?
pdfZaproszenie do udziału w projekcie
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego uprzejmie informuje, że w dniu 15 sierpnia 2016 r. wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 lipca 2016 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad, trybu i kryteriów udzielania, spłacania oraz umorzenia kredytów i pożyczek studenckich (Dz. U. poz. 1013).

Aktualne informacje na temat sytemu pożyczek i kredytów studenckich, znajduje się na stronie internetowej http://www.nauka.gov.pl/kredyty-studenckie
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją podsumowującą wyniki tegorocznej edycji badania jakości kształcenia na Wydziale Nauk Ekonomicznych.

Z poważaniem Kolegium Dziekańskie WNE
Politechnika Koszalińska została włączona do programu stypendialnego dla kobiet "Nowe technologie dla dziewczyn". Jest to program stypendialny dla młodych kobiet, które wiążą swoją przyszłość z branżą technologiczną. Inicjatywa ma na celu zachęcenie dziewczyn do zainteresowania nowymi technologiami i wykształceniem, które wiąże się z ich tworzeniem. Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie internetowej www.stypendiadladziewczyn.pl.

Informuję, iż na platformie krk.tu.koszalin.pl dostępne są karty kursów dla poniżej wymienionych cykli kształcenia:

  • I st. - 2012 - 2015 (sem.:1,2,3,4,5)
  • II st. - 2012 - 2014 (sem.:1,2,3,4)
  • I st. - 2013 -2016 (sem.: 1,2,3)
  • II st. - 2013 - 2015 (sem.:1,2,3)
  • I st. - 2014 - 2017 (sem.:1)
  • II st.- 2014 - 2016 (sem.:1)
Studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych zobowiązani są na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 ze zm.), Uchwały Senatu nr 18/2013 z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie określenia zasad pobierania opłat za usługi edukacyjne w Politechnice Koszalińskiej oraz Zarządzenia Rektora nr 10/2013 z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie wprowadzenia nowych wzorów umów o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne zawieranych przez Politechnikę Koszalińską, do złożenia we właściwym dziekanacie, wypełnionej w dwóch egzemplarzach umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne.

Wzory do pobrania:

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.