Szanowni Studenci,

na Wasze ręce przekazuję Sprawozdanie z działalności Samorządu Studentów WNE w roku akademickim 2018/2019.
Oj działo się!

Już dziś zapraszam do pracy w Samorządzie Studentów lub Kołach Naukowych WNE - w nowym roku akademickim czekają nas nowe wyzwania, wydarzenia...

Z akademickim pozdrowieniem
Kamila Radlińska

W związku z wyjazdem służbowym dr Agnieszki Kurdyś-Kujawskiej - egzaminy z dnia 15.06.2019 zostają przeniesione na dzień 23.06.2019.
Dodatkowy termin zaliczenia Zarządzania ustalono na 14.06.2019 r. godz. 15:00-16:00 s. 321 A.
Ze uwagi na konferencję „Budżet obywatelski – problemy i nowe wyzwania”, zaplanowaną na Wydziale na dzień 12.06.19, konsultacje dr Ewy Kasperskiej odbędą się w dniu 13.06.19 w godzinach 11.00 - 13.00.
Ruszyła ankietyzacja kursów przedmiotowych zrealizowanych w semestrze letnim 2018/2019. Prosimy o wypełnienie ankiety na indywidualnym koncie w USOS-web.

Państwa opinie stanowią niezbędny element procesu poprawy jakości kształcenia na Wydziale Nauk Ekonomicznych oraz dostarczą nam wielu cennych informacji o realizowanym procesie dydaktycznym.

Ankiety będą dostępne do końca sesji egzaminacyjnej.

Trwa największe europejskie przedsięwzięcie badawcze dotyczące życia studentów – EUROSTUDENT.

Szczegóły: Informacje na temat badania

Zrealizowanie i zaliczenie zajęć  "Wykorzystanie baz naukowych - podstawy informacji naukowej" odbędzie się w dniu 14 czerwca br. (piątek) w godzinach:

  • 14:00-15:00 - st. stacjonarne, sala 303A
  • 15:00-16:00 - st. niestacjonarne, sala 303A
Oddział Zachodniopomorski PFRON w Szczecinie informuje o możliwości składania wniosków o dofinansowanie kosztów nauki w ramach programu Aktywny samorząd-Moduł II

Termin zakończenia przyjmowania wniosków w 2019 r.:
- 30 marca 2019 r. (wnioski dotyczące roku akademickiego 2018/2019),
- 10 października 2019 r. ( dla wniosków dot. roku akademickiego 2019/20).

Więcej informacji o pomocy w Module II znajdą Państwo na stronach: www.pfron.org.pl Menu: o Funduszu → Programy i zadania PFRON → Programy i zadania realizowane obecnie → Aktywny samorząd.

Szczegółowe informacje dla mieszkańców Koszalina: mopr.koszalin.ibip.pl w linku PFRON, Aktywny samorząd lub bezpośrednio u pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie, al. Monte Cassino 2, pok. 18, tel. 94 316-03-07.

Szanowni Studenci,

Teraz jest najlepszy czas na rozpoczęcie kariery w branży doradczej. Rusza największa rekrutacja do EY Polska.

image001 

Firma EY, zdobywca prestiżowych tytułów najlepszego pracodawcy zarówno w oczach studentów, jak i pracowników planuje zatrudnienie ponad 200 nowych osób.

Od 1 marca na studentów i absolwentów czekają płatne praktyki lub praca stała w niemal wszystkich zespołach: Audytu, Podatków, Transakcji, Doradztwa Biznesowego i IT.

Oferty oraz więcej informacji znajdują się na stronie www.zacznijpoziomwyzej.pl

Dodatkowo, EY organizuje trzecią już edycję konkursu dla studentów Audit OdyssEY – fabularyzowanej przygody, w której 3- lub 4- osobowe zespoły mogą wcielić się w rolę audytorów i wygrać 20 000 zł. Więcej informacji: www.auditodyssey.pl

Podsumowując:

@EY Careers rekrutuje do pracy i na płatne praktyki. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w prestiżowej firmie doradczej, teraz jest najlepszy czas na wysyłanie CV. Oferty i więcej informacji: www.zacznijpoziomwyzej.pl

Konkurs Audit OdyssEY  to okazja do sprawdzenia się w roli audytora dostępna dla studentów już od 1 roku. Do wygrania m.in. 20 000 zł i kariera w EY. Więcej informacji: www.auditodyssey.pl

Harmonogram realizacji zajęć z przedmiotu "Logistyka dystrybucji" - gr. 1 - 03.04.15; gr. 2 - 17.04.15; gr. 3 - 08.05.18; gr. 4 - 22.05.18
Studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I-go stopnia-semestr 4 i 6 oraz II-go stopnia, semestr 2 i 4.
Zajęcia z zakresu wykorzystania Naukowych baz danych-podstawy informacji naukowej w wymiarze dwugodzinnego modułu są obowiązkowe i będą prowadzone zgodnie z planem zajęć.

Studia stacjonarne
Ekonomia II stopień 1 rok, semestr 2:

  • Ekonomia menedżerska
  • Finanse i polityka pieniężna

Zarządzanie II stopień 1 rok, semestr 2:

  • Zarządzanie turystyką i eventami
  • Zarządzanie usługami

Studia niestacjonarne
Ekonomia II stopień 1 rok, semestr 2:

  • Finanse i polityka pieniężna

Zarządzanie II stopień 1 rok, semestr 2:

  • Zarządzanie usługami
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

W dniu 19 grudnia 2018 roku pracownik Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej - dr Anna Szczepańska-Przekota - zdobyła II miejsce w konkursie na najlepszą pracę doktorską organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

Tytuł wyróżnionej pracy: „Zależność cen gotówkowych i terminowych na światowych rynkach surowców rolnych”, promotorem był dr hab. Bazyli Czyżewski, prof. nadzw. UEP. Praca została obroniona na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu.

W piątej edycji konkursu mogły startować prace doktorskie obronione w okresie od 1 stycznia 2016 roku do 30 czerwca 2018 roku. Nadesłane prace oceniała Kapituła Konkursu składająca się z pracowników naukowych oraz pracowników GPW. Kapituła brała pod uwagę poziom merytoryczny prac, a w szczególności: oryginalność, sposób analizy zjawisk, zakres badań, innowacyjność formułowanych wniosków.

Odnośnik do oficjalnego wpisu na stronie GPW (GPW rozstrzygnęła konkurs na najlepszą pracę licencjacką, magisterską i doktorską): https://www.gpw.pl/aktualnosci

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

W imieniu Kolegium Dziekańskiego
Kamila Radlińska

 DSC2410

Studenci kierunku Ekonomia II st. 2 rok, przypominamy o rozpoczynającym się w poniedziałek tj. 26.11.2018 r cyklu szkoleń z Technik sprzedaży w sali 515A. Harmonogram szkoleń.
Studenci kierunku Zarządzanie II st. 2 rok oraz Finanse i rachunkowość 3 rok przypominamy o rozpoczynającym się jutro tj. 23.11.2018 r cyklu szkoleń ze Standardów księgowości komputerowej Comarch ERP Optima w sali 303A. Obecność obowiązkowa. W załączeniu harmonogram szkoleń.
plakat ze stopka

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studenci I-go roku zobowiązani są do złożenia w Dziekanacie następujących dokumentów:

1. Umowy o usługach edukacyjnych w 2 egzemplarzach (wzór umowy w gablocie przy Dziekanacie pokój 123A).

     Umowa znajduje się na stronie USOSweb.

2. Zlecenia o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej.

3. Uregulowanie opłaty w kwocie 26,00 zł. (legitymacja + indeks) na swoje indywidualne konto.

Informacja o wydaniu indeksów będzie podana w późniejszym terminie

 

UWAGA STUDENCI - powtarzający semestr w roku akademicki 2018/2019
studia stacjonarne i niestacjonarne zobowiązani są do złożenia w Dziekanacie następujących dokumentów:

1. Podania o wznowieniu studiów wraz z indeksem,

2. Umowy o usługach edukacyjnych w 2 egzemplarzach (umowa znajduje się na stronie USOSweb).



mBank szuka "młode talenty" do praktyk i stażu w banku.

Szczegóły i warunki zatrudnienia pod adresem: https://bankowetalenty.pl/
Karty obiegowe będą podbijane po zaksięgowaniu opłaty za dyplom w systemie USOS-web.
Szanowni Państwo,

Warszawski Instytut Bankowości wraz z Fundacją Krajowej Izby Rozliczeniowej na rzecz Rozwoju Cyfryzacji Cyberium, realizuje ogólnopolski program edukacyjny Bankowcy dla Edukacji poświęcony rozwojowi gospodarki elektronicznej i cyberbezpieczeństwu w ramach, którego prowadzony jest projekt „Otwarte usługi bankowe”.

Celem projektu jest rozwój kompetencji cyfrowych i kształtowanie właściwych postaw oraz nawyków poszczególnych grup docelowych (dzieci, młodzieży, studentów, pracowników sektora bankowego oraz seniorów) wobec rozwoju gospodarki elektronicznej, elektronicznych usług finansowych oraz nowoczesnych i bezgotówkowych form płatności. Projekt został przygotowany tak aby odpowiadać na bieżące potrzeby i oczekiwania kolejnych pokoleń Polaków związane z dynamicznym rozwojem technologicznym oraz zapotrzebowaniem rynku na bardziej świadomych i wykwalifikowanych pracowników sektora finansowego.

Darmowy film edukacyjny - atak epilepsji (padaczki):
Na prośbę studenta będą wystawiane faktury tylko dla osób fizycznych.
Studenci powtarzający ostatni semestr zobowiązani są do złożenia w Dziekanacie następujących dokumentów:

1. Umowy o usługach edukacyjnych w 2 egzemplarzach (wzór umowy w gablocie przy Dziekanacie pokój 123A). Umowa znajduje się na stronie USOSweb.
2. Podania o wznowienie studiów wraz z indeksem
3. Opinii promotora

Uwaga studenci niestacjonarni
Deklaracje dotyczące płatności za usługi edukacyjne na raty można składać w pokoju 122A i 123A do dnia 06.02.2018 r.

KW
Szanowni Studenci kierunku Ekonomia

Proszę wszystkich Studentów kierunku Ekonomia o udział w pilotażowym badaniu Zintegrowanego modelu kształcenia się przez całe życie na uczelniach wyższych KNOWLEDGE@WORK. Celem projektu jest ukształtowanie u słuchaczy wysokiego poziomu kompetencji miękkich pożądanych na współczesnym rynku pracy. Zgodnie z wnioskami ujętymi w raporcie PARP „Foresight kadr nowoczesnej gospodarki” niezależnie od sektora gospodarki kadra pracownicza i menedżerska powinna oprócz wiedzy specjalistycznej posiadać wykształcone kompetencje kluczowe m.in. Pracę w zespole, Komunikację interpersonalną oraz Kreatywność.

Wydział chciałby dokonać diagnozy Państwa kompetencji, po to aby ewentualnie dokonać dostosowania programu kształcenia do Państwa potrzeb.

Liczę na Państwa zaangażowanie i pełne uczestnictwo.

Z poważaniem

Kamila Radlińska
Prodziekan ds. studenckich

W związku z powyższym proszę o wykonanie zadań według instrukcji.
Krok 1. Zarejestrować się w systemie K@W na stronie internetowej (http://katw.tu.koszalin.pl)
Krok 2. Do rejestracji proszę użyć własnych danych.

WAŻNE!
Przy rejestracji proszę o przyporządkowanie własnej osoby według następującego klucza:
- Studenci kierunku Ekonomia studiów stacjonarnych stopnia I i stopnia II zapisują – E1
- Studenci kierunku Ekonomia studiów niestacjonarnych stopnia I i stopnia II zapisują – E2
(rejestracji proszę dokonać do dnia 31.03.2017r.)

Krok 3. Dnia 01.04.2017r. brokerzy edukacyjni załączą na Państwa kontach materiały e-learningowe do nauki. Załączone materiały należy przeczytać i po zakończeniu rozwiązać test- osobno dla poszczególnych kompetencji.

Test należy rozwiązać do 30.04.2017r. Informacje o rezultatach testu będą widoczne na Państwa kontach.

Krok 4. Dnia 01.06.2017r. o godz. 15.00 w Biurze Dziekana WNE odbędzie się uroczyste rozdanie Zaświadczeń KNOWLEDGE@WORK Zintegrowanego modelu kształcenia się przez całe życie na uczelniach wyższych.

W razie pytań informacji udzielają brokerzy edukacyjni Pani dr Aneta Kisiel (konsultacje czw. 16.45- 17.30 pokój 505A lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) oraz Pani dr Weronika Toszewska- Czerniej (konsultacje wt. 11.45- 12.45 pokój 526A lub mailowa: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Platforma Knowledge at Work

Politechnika Koszalińska została włączona do programu stypendialnego dla kobiet "Nowe technologie dla dziewczyn". Jest to program stypendialny dla młodych kobiet, które wiążą swoją przyszłość z branżą technologiczną. Inicjatywa ma na celu zachęcenie dziewczyn do zainteresowania nowymi technologiami i wykształceniem, które wiąże się z ich tworzeniem. Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie internetowej www.stypendiadladziewczyn.pl.

Informuję, iż na platformie krk.tu.koszalin.pl dostępne są karty kursów dla poniżej wymienionych cykli kształcenia:

  • I st. - 2012 - 2015 (sem.:1,2,3,4,5)
  • II st. - 2012 - 2014 (sem.:1,2,3,4)
  • I st. - 2013 -2016 (sem.: 1,2,3)
  • II st. - 2013 - 2015 (sem.:1,2,3)
  • I st. - 2014 - 2017 (sem.:1)
  • II st.- 2014 - 2016 (sem.:1)
Pliki cookie ułatwiają nam świadczenie usług. Korzystając z naszych usług, pozwalasz nam korzystać z plików cookie.
Rozumiem i akceptuję