W dniu 23.02.2017 r. zajęcia i konsultacje z dr Rafałem Rosińskim zostają odwołane. Zajęcia będą odrobione w innym terminie.
Wnioski o przyznanie stypendium Rektora proszę składać w pokoju 121A do 10.03.2017 r.
W dniu 23.02.2017 r. zajęcia z mgr K. Dziadkiem nie odbędą się. Zajęcia zostaną odpracowane w następujacych terminach:
1) FIR 3 rok/sem. 6/specj. FIRBiZU, FIRST: Controlling (ćw) 28.02.2017 r., godz. 9:15-10:00, sala 603A;
2) FIR 3 rok/sem. 6/specj. FIRP gr.2: Controlling (ćw) 28.02.2017 r., godz. 8:15-9:00, sala 603A;
3) FIR 3 rok/sem. 6/specj. FIRP gr.1: Controlling (ćw) 28.02.2017 r., godz. 10:15-11:00, sala 603A;
4) FIR 1 rok/sem. 2/gr. 2: Rachunkowość finansowa (Lab) 1.03.2017 r., godz. 9:15-10:00, sala 303A;
5) FIR 1 rok/sem. 2/gr. 1: Rachunkowość finansowa (Lab) 2.03.2017 r., godz. 16:15-17:00, sala 303A;
6) FIR 1 rok/sem. 2/gr. 1 + gr. 2: Rachunkowość finansowa (Lab) 2.03.2017 r., godz. 18:00-18:45, sala 303A.
Zajęcia w dniu 21 lutego z prof. Włodzimierzem Delugą zostają odwołane z powodu zwolnienia lekarskiego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie.
Nastąpiła aktualizacja harmonogramów sesji poprawkowej.
Uwaga Studenci, st. stacjonarnych kierunków Ekonomia I st., rok 2 i Ekonomia II st., rok 1 - nastąpiła aktualizacja harmonogramu sesji poprawkowej u dr R. Ardan. Proszę o sprawdzenie aktualnego planu sesji.
Nastąpiła aktualizacja harmonogramów sesji poprawkowej.
Uwaga Studenci kierunku FiR 3 rok, st. stacjonarne - egzamin z mgr D. Sokołowską w dniu 20.02.2017 w godz. 16-18, zostaje przeniesiony do sali 203A
Wpisy oraz wszelkie zaliczenia dotyczące przedmiotów Geografia ekonomiczna i Geografia turystyczna u Pana Prof. A. Szwichtenberga odbędą się w dniu 22.02.2017 r. (środa) o godzinie 9:00 w s. 411A.
Nastąpiła aktualizacja harmonogramu sesji egzaminacyjnej - zmiana dotyczy egzaminu poprawkowego z dr Rafałem Rosińskim oraz egzaminów z dr A. Kurdyś-Kujawską.
Akademia EFC to inicjatywa Europejskiego Kongresu Finansowego skierowana do studentów i młodych absolwentów. Motywuje i inspiruje do podejmowania wyzwań oraz aktywnego kształtowania kariery zawodowej. Buduje świadomość, że rozwijanie indywidualnych kompetencji przyczynia się do rozwoju gospodarczego i społecznego własnego kraju oraz Europy. Celem Akademii EFC jest także ułatwienie kontaktu z atrakcyjnymi potencjalnymi pracodawcami.

Szczegóły dostępne na stronie https://www.akademiaefc.pl/
Ankietyzacja została przedłużona do 26.02.2017 r.

Zapraszamy wszystkich studentów do czynnego udziału w wypełnianiu ankiet.
Deklaracje dotyczące płatności za usługi edukacyjne na raty można składać w pokoju 122A i 123A do dnia 06.02.2017r
Koło Naukowe Rachunkowości, działające przy Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu ma zaszczyt zaprosić na

XVI Ogólnopolską Studencką Konferencję Adeptów Rachunkowości

Konferencja odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2017 roku w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu.

Tematyka referatów powinna dotyczyć między innymi następujących zagadnień:
  • standaryzacja rachunkowości,
  • nowelizacja ustawy o rachunkowości,
  • nowoczesne narzędzia rachunkowości zarządczej,
  • audyt wewnętrzny i zewnętrzny,
  • certyfikacja zawodu księgowego,
  • wykorzystanie controllingu w przedsiębiorstwie,
  • optymalizacja kosztów i inne.
Referaty nie mają określonej minimalnej liczby storn, jednakże maksymalna liczba stron to 12, nie zaliczając spisu literatury czy też tabel. Istnieje możliwość napisania pracy w zespole maksymalnie 3 osobowym.

Na zgłoszenia czekamy do 15 lutego 2017 r.

Referaty z pozytywną recenzją zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych w formie publikacji książkowej, a najciekawsze z nich wygłoszone.

Prace należy przesłać do 15 marca 2017 roku na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Koszt uczestnictwa od osoby wynosi 200 zł + koszty nocleg. Szczegółowe informacje na temat kosztów i miejsca noclegu prześlemy po zgłoszeniu chęci uczestnictwa. W załączniku przesyłamy szczegóły dotyczące Konferencji, wymogi redakcyjne oraz kartę uczestnictwa.

W przypadku pytań i wątpliwości proszę o kontakt pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Już dziś polub nas na facebook’u i bądź na bieżąco: www.facebook.com/Koło-Naukowe-Rachunkowości-Uniwersytetu-Mikołaja-Kopernika-w-Toruniu-560466194056402
Z poważaniem,
--
Emilia Jadanowska
Koordynator ds. Konferencji
Koła Naukowego Rachunkowości
UMK w Toruniu
Wykaz specjalności uruchomionych na studiach II stopnia
od semestru letniego w roku akademickim 2016/2017

Studia stacjonarne:
Ekonomia II stopień 1 rok semestr 2
  • Ekonomia menedżerska
  • Finanse i polityka pieniężna
  • Gospodarka publiczna i samorządowa
Zarządzanie II stopień 1 rok semestr 2
  • Zarządzanie MSP
  • Zarządzanie usługami

Studia niestacjonarne:
Ekonomia II stopień 1 rok semestr 2
  • Finanse i polityka pieniężna
  • Gospodarka publiczna i samorządowa
Zarządzanie II stopień 1 rok semestr 2
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
W imieniu firmy Coloplast Global pragnę zaprosić Państwa do aplikacji w programach stażowych.
Firma Coloplast Global organizuje 3-letnie programy stażowe dla osób, które ukończyły studia do 12 miesięcy lub są na ostatnim roku studiów. Pierwsze 18 miesięcy to staż w Centrum Biznesowym w Szczecinie, kolejne 18 miesięcy to staż w Danii.

Poniżej link do ważnych informacji:
http://www.coloplastglobalcareerchallenge.com/choose-your-path.html
Zastanawiasz się, jak to jest prowadzić biznes? Chcesz zacząć, ale się boisz? Nie masz środków? Uważasz, że w grupie byłoby raźniej, ale jakoś nikt nic nie proponuje?
pdfZaproszenie do udziału w projekcie
1. Umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne

Studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych zobowiązani są do złożenia w dziekanacie, wypełnionej w dwóch egzemplarzach umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne.
  • studenci studiów stacjonarnych do 15.10.2016 roku
  • studenci studiów niestacjonarnych do 22.10.2016 roku
Druki do pobrania w systemie USOSweb.

2. Indywidualna Organizacja Kursu/Kursów

Studenci, którzy chcą ubiegać się o Indywidualną Organizację Kursu/Kursów (IOK) zgodnie z Regulaminem PK w semestrze zimowym w roku akademickim 2016/2017, proszeni są o składanie podań w nieprzekraczalnym terminie:
  • do 21.10.2016 roku studenci studiów stacjonarnych
  • do 29.10.2016 roku studenci studiów niestacjonarnych
Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych prof. dr hab. Jolanta Kondratowicz-Pozorska zaprasza wszystkich chętnych do udziału w XVI Zachodniopomorskim Festiwalu Nauki, który odbędzie się w Politechnice Koszalińskiej 29.09.2016 r., a w szczególności do uczestnictwa w wykładach organizowanych na Wydziale Nauk Ekonomicznych w kampusie przy ul. Kwiatkowskiego 6E.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego uprzejmie informuje, że w dniu 15 sierpnia 2016 r. wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 lipca 2016 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad, trybu i kryteriów udzielania, spłacania oraz umorzenia kredytów i pożyczek studenckich (Dz. U. poz. 1013).

Aktualne informacje na temat sytemu pożyczek i kredytów studenckich, znajduje się na stronie internetowej http://www.nauka.gov.pl/kredyty-studenckie
17 czerwca 2016 w auli kampusu przy ul. Kwiatkowskiego odbyło się absolutorium Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Wydziału Humanistycznego.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć!
Karty obiegowe będą podbijane po zaksięgowaniu opłaty za dyplom.
Dofinansowanie lub refundacja kosztów uzyskania wykształcenia na poziomie wyższym. Uczestnikami programu mogą być osoby posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.
pdfInformacje szczegółowe
Katedra Ekonomii WNE rozpoczęła rekrutację do Koła Młodych Ekonomistów. Wszystkich zainteresowanych studentów zapraszamy do zgłaszania aplikacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w pokoju 414A.

Na początek proponujemy współpracę w ramach projektu Narodowego Centrum Nauki realizowanego w Katedrze Ekonomii.

Zapraszamy!

docFormularz zgłoszeniowy

Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją podsumowującą wyniki tegorocznej edycji badania jakości kształcenia na Wydziale Nauk Ekonomicznych.

Z poważaniem Kolegium Dziekańskie WNE
Politechnika Koszalińska została włączona do programu stypendialnego dla kobiet "Nowe technologie dla dziewczyn". Jest to program stypendialny dla młodych kobiet, które wiążą swoją przyszłość z branżą technologiczną. Inicjatywa ma na celu zachęcenie dziewczyn do zainteresowania nowymi technologiami i wykształceniem, które wiąże się z ich tworzeniem. Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie internetowej www.stypendiadladziewczyn.pl.
Student powtarzający w danym semestrze kurs jest zobowiązany do:
  1. zapoznania się z rozkładem zajęć, pamiętając, że powtarzaniem objęte są wszystkie formy realizacji kursu (tj. wykłady, ćwiczenia, laboratoria, konwersatoria),
  2. zgłoszenia się do nauczyciela akademickiego prowadzącego poszczególne formy kursu w celu ustalenia zasad powtarzania kursu,
  3. dostarczenia do Dziekanatu druk o powtarzaniu kursu potwierdzony podpisem nauczyciela akademickiego.
Podpisany druk należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 marca 2016 r.
Niedostarczenie ww. dokumentu będzie skutkować brakiem możliwości uzyskania zaliczenia powtarzanego przedmiotu.
Druk dotyczący zgłoszenia powtarzania kursu/przedmiotu jest do pobrania w Dziekanatach oraz na stronie www.wne.tu.koszalin.pl
W styczniu rozpoczął oficjalną działalność Studencki Klub Przedsiębiorczości. Prezesem Klubu została wybrana Bogusława Chamier-Gliszczyńska (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), a opiekunem naukowym jest prof. dr hab. Eugeniusz Michalski. Informacja o działalności Klubu znajduje się w gablocie na parterze budynku B, naprzeciw punktu ksero.

Informuję, iż na platformie krk.tu.koszalin.pl dostępne są karty kursów dla poniżej wymienionych cykli kształcenia:

  • I st. - 2012 - 2015 (sem.:1,2,3,4,5)
  • II st. - 2012 - 2014 (sem.:1,2,3,4)
  • I st. - 2013 -2016 (sem.: 1,2,3)
  • II st. - 2013 - 2015 (sem.:1,2,3)
  • I st. - 2014 - 2017 (sem.:1)
  • II st.- 2014 - 2016 (sem.:1)
Studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych zobowiązani są na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 ze zm.), Uchwały Senatu nr 18/2013 z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie określenia zasad pobierania opłat za usługi edukacyjne w Politechnice Koszalińskiej oraz Zarządzenia Rektora nr 10/2013 z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie wprowadzenia nowych wzorów umów o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne zawieranych przez Politechnikę Koszalińską, do złożenia we właściwym dziekanacie, wypełnionej w dwóch egzemplarzach umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne.

Wzory do pobrania: