Problematyka naukowo - badawcza


Obszar badań obejmuje następujące problemy:

  • Nowoczesne kierunki i koncepcje w marketingu;
  • Teoria i praktyka marketingu partnerskiego (relacyjnego) na rynku usług i dóbr przemysłowych;
  • Uwarunkowania i marketingowe strategie rozwoju regionów, w tym regionu Pomorza Środkowego;
  • Czynniki przedsiębiorczości i instrumentarium marketingu w sektorze usług;
  • Czynniki rozwoju lokalnego produktu turystycznego oraz kształtowania popytu na usługi turystyczne;
  • Rola sprzedaży osobistej oraz kształtowania pozytywnego wizerunku (public relation) w komunikacji marketingowej;
  • Znaczenie marketingu segmentacyjnego w turystyce wiejskiej i agroturystyce;
  • Partnerstwo publiczno-prywatne jako forma realizacji projektów rozwojowych na obszarach wiejskich;
  • Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu gospodarczego;
  • Ekonomiczne uwarunkowania rozwoju agrobiznesu oraz funkcjonowanie rynku produktów rolno-spożywczych;
  • Uwarunkowania realizacji projektów i ocena efektywności wykorzystania funduszy pomocowych UE;
  • Rola ekologii, etyki i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce.
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.